کارت بازرگانی

واردات خودرو کارکرده در گمرک مجاز شد.

واردات خودرو کارکرده

واردات خودرو کارکرده به تازگی آزاد شده است. یکی از بزرگترین چالش های زندگی در ایران، داشتن خودرو ایمن و کم مصرف است و این موضوع بحث ها و گفتگوهای فراوانی در این حوزه به وجود آورده است. در تاریخ 26 اردیبهشت 1403 مجوز واردات خودرو سواری نو و کارکرده از سوی گمرک صادر شده تا افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، بتوانند خودرو مورد نیازشان را وارد کنند.

کارکنان اداری باشی می توانند در کمترین زمان اقدامات مربوط به صدور کارت بازرگانی را برای شما انجام دهند، برای ثبت درخواست کارت بازرگانی اینجا را کلیک کنید.

مجوز واردات خودرو های سواری نو و کارکرده از سوی گمرگ صادر شد واردات خودرو با حقوق نیم، ۴ و ۱۵ درصدی آزاد شد:

مجوز واردات خودرو های سواری نو و کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال، برقی و برقی و بنزینی با حقوق نیم، ۴ و ۱۵ درصدی از سوی گمرک صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واردات خودرو های نو و کارکرده در حالی ماه ها منتظر آیین نامه پیشنهادی وزارت صنعت و مصوبه دولت بوده که 26 اردیبهشت، مجوز ورود این محصولات از سوی گمرک صادر شد.

براساس این گزارش، گمرگ طبق بخشنامخ اول بهمن سال گذشته، اعلام کرد: با مدنظر قرار دادن بند ت تبصره 9 قانون بودجه سال جاری، واردات انواع خودرهای سواری نو و کارکرده با عمر کمتر از 5 سال ، برقی و برقی و بنزینی ( هیبریدی) به داخل مجاز است.

حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرها برای سال جاری معادل نیم درصد و برای سایر متقاضیان 4 درصد و برای خودروهای برقی و برقی و بنزینی ( هیبریدی) 15 درصد تعیین شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران هم اعلام کرد: با توجه به تخصیص پلاک تاکسی به خودروهای برقی و ثبت نام و آغاز فرآیند واگذاری در کمتر از یک ماه آینده فعالیت ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی شروع و پیش‌ثبت نام مرحله دوم واگذاری‌ها آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *